29 januari-o9

Hej alla fina!

Tänk vad...
Människor förstör våran planet,
ni vet, växthuseffekten och det, men vi förstör så mycket mer.
Vi skövlar ner all skog och bygger stora grå byggnader
Alla andra djur får trängas i de skogar som finns kvar
men...
tänk om massor av år, då kommer hela planeten vara övertäckt av städer eftersom vi bara bygger mer och mer
vars ska då alla andra djur ta vägen?
De kan inte bo i staden!
De kommer att dö ut, en efter en
då har det stora monstret människan tagit över världen
MOHAHAHA Vi ska ta över VÄRLDEN!!!!!!!!!
tänk efter
tänk efter
vill du vara det monster
som finns i alla filmer
monstret som ska ta över världen?
Men i filmerna finns det alltid en superhjälte som räddar världen,
men tror ni, att superhjälten Älg kommer att rädda världen?





...
När jag frågar om DU vill vara det monster, får du förstå att det inte alls är du som är monstret
utan det är alla människor tillsammans som är det
jag är ett monster
men jag orkar inte bry mig
jag orkar inte rädda världen
det går bara inte
jag är bara ett litet barn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0