Klassen ni vet... :S

Hejsan Allihopa!
Nu är jag här igen!



Ja, jag Ella. Ni ska få lite anteckningar i dagboks form från hur det var i fredags...

Jag jäspar. Carola läser på om andra världs kriget. Typ ingen i klassen förutom en person lyssnar... Christian. Nörden. Han börjar att skrika om man säger någonting dummt till han. Typ vad fula byxor du hade idag. Albin och Adam kasstar pappers bollar på varandra. Adam verkar leda, för att albin ha redan dragit ut varendra papper ur sin historia bok. I ett hörn sitter Petsonella och Matilda Ljung Nyberg. Dem fnissar och tittar mot Rasmus. Han skjälv sitter frammåt lutad och pratar med victor. Frida och Matilda W pratar hästar, precis samma sak gör fanny, Ida och Elin. Jag Plockar fram penna och papper. Suddet låg redan uppe på kanten av bänken.Sedan börjar jag att skissa. En helt ny värld öppnar sig framför mina ögon, Drakar, Älvor, Alver, Najader och många andra magiska fantasi figurer blir bara fler och fler. Plötsligt hör en smäll. Carola hade slagit ihop boken.
- Ta rast nu. Jag kommer tillbaks kl. 10.00.
Jag ruskade på huvudet och länktade effter Ellen. Täk om hon ändå gick på Lövånger på skolan...

Bra va? Allting är faktiskt sannt!
Måsste sova :S
Mer om mig och Ellen finns på www.SuperEllas.blogg.se
Tack och Hej! Leverpastej! ( Nämen fy vad äckligt :S )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0